- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
334306 - Projekto administratorius
Prižiūri projekto vykdymą ir atsako už kokybiškus rezultatus, atsižvelgia į nustatytus tikslus ir apribojimus, užtikrina, kad projekto tikslai būtų pasiekti laiku ir kokybiškai.
Pagrindinės užduotys
• planuoja projekto eigą, nustato tikslus, užduotis ir reikalingus išteklius, organizuoja projekto komandą, priskiria užduotis ir nustato darbo grafiką;
• atsako už projekto komandos valdymą ir koordinavimą, priskiria užduotis, nustato darbo laiką, stebi darbo kokybę ir užtikrina darbo efektyvumą;
• nustato projekto tikslus ir užduotis, kurios turi būti pasiektos, identifikuoja rizikos veiksnius ir parengia rizikos valdymo planą;
• stebi projekto įgyvendinimą, vertina jo pažangą ir koordinuoja veiksmus, pasiekia nustatytus tikslus, stebi projekto sąnaudas ir atlieka reikiamus pakeitimus;
• vertina rizikos veiksnius ir priima sprendimus, keičia projekto planą, pasiekia rezultatus ir įgyvendina projekto tikslus.
Būdingos kompetencijos
• išmanyti apie projektų valdymą;
• planuoti, organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti projekto eigą;
• priimti sprendimus;
• valdyti riziką;
• bendradarbiauti su klientais.