- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
334310 - Projekto koordinatorius
Teikia informaciją apie vykdomų projektų veiklą visiems suinteresuotiems asmenims ir institucijoms. Administruoja jam priskirtas sutartis ir užduotis. Administruoja visus priskirtus projektus ir konsultuoja projektų vykdytojus visais projektų įgyvendinimo klausimais. Atsako už priskirto projekto įgyvendinimą. Rengia ataskaitas.
Pagrindinės užduotys
• sudaro projektų planus, nustato tikslus, reikalavimus, išteklius ir laiką;
• koordinuoja komandas, suderina projektų vykdymo tvarką;
• užtikrina projekto vykdymo kontrolę, seka projekto vykdymą, sprendžia problemas;
• užtikrina bendradarbiavimą tarp projektų komandų ir suinteresuotųjų šalių;
• aprašo projekto vykdymą, analizuoja ir saugo projektų duomenis.
Būdingos kompetencijos
• planuoti ir organizuoti projekto veiklas;
• valdyti projekto išteklius, laiką ir biudžetą;
• vertinti ir spręsti problemas;
• bendradarbiauti su projekto komandomis;
• tvarkyti projektų dokumentus.