- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
351202 - Informacinių ir ryšių technologijų pagalbos tarnybos vadybininkas
Atsako už informacinių ir ryšių technologijų (IRT) infrastruktūros veikimo priežiūrą ir už techninę pagalbą naudotojams ir problemų sprendimą.
Pagrindinės užduotys
• prižiūri IRT infrastruktūrą ir užtikrina sklandų veikimą, įskaitant serverių, tinklo, programinės įrangos ir duomenų bazių priežiūrą;
• teikia naudotojams techninę pagalbą, susijusią su IRT infrastruktūra ir programine įranga;
• atlieka problemų diagnostiką, įskaitant įvairių klaidų ir gedimų paiešką, ir priima sprendimus, ;
• vadovauja IRT projektams ir juos įgyvendina;
• užtikrina IRT sistemų saugumą ir priemonių diegimą, siekdamas apsaugoti duomenis ir informaciją.
Būdingos kompetencijos
• prižiūri IRT infrastruktūrą ir užtikrina sklandų veikimą, įskaitant serverių, tinklo, programinės įrangos ir duomenų bazių priežiūrą;
• teikia naudotojams techninę pagalbą, susijusią su IRT infrastruktūra ir programine įranga;
• atlieka problemų diagnostiką, įskaitant įvairių klaidų ir gedimų paiešką, ir priima sprendimus, ;
• vadovauja IRT projektams ir juos įgyvendina;
• užtikrina IRT sistemų saugumą ir priemonių diegimą, siekdamas apsaugoti duomenis ir informaciją.
• įgyvendinti įvairias IRT sistemas ;
• veiksmingai naudoti IRT infrastruktūrą;
• įdiegti, atnaujinti ir palaikyti IRT sistemas ir įrangą;
• atpažinti ir išspręsti IRT trikties problemas;
• bendrauti ir bendradarbiauti su klientais;
• turėti saugumo problemų sprendimo ir prevencijos žinių.