Pereiti į pagrindinį turinį

351203 - Informacinių ir ryšių technologijų pagalbos tarnybos technikas

Palaiko ir sprendžia su informacinių ir ryšių technologijomis (IRT) susijusias problemas, kurias patiria organizacijos darbuotojai ar klientai.


Pagrindinės užduotys

• teikia techninę pagalbą kompiuteriams, programinei įrangai, spausdintuvams ir kitoms IRT priemonėms, juos remontuoja;
• atlieka diagnostiką ir sprendžia su tinklais, operacinių sistemų, duomenų saugumu, e. paštu ir kitomis IRT priemonėmis susijusias problemas;
• teikia mokymus organizacijos darbuotojams, kad jie galėtų sėkmingai naudoti IRT priemones;
• registruoja ir seka techninius sutarčių reikalavimus, problemų sprendimo laikus ir ataskaitas;
• spręsdamas su IRT priemonėmis susijusias problemas, bendrauja su klientais ar darbuotojais, kad būtų užtikrintas geras klientų aptarnavimas.

Būdingos kompetencijos

• įrengti įvairias IRT sistemas ir įrangą;
• veiksmingai naudoti IRT infrastruktūrą;
• turėti techninių įgūdžių, susijusių su IRT priemonėmis ir jų remontu;
• atpažinti ir išspręsti IRT trikties problemas;
• bendrauti ir bendradarbiauti su klientais;
• turėti saugumo problemų sprendimo ir prevencijos žinių.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 3
Pagrindinio pogrupio kodas: 35
Grupės kodas: 351
Pogrupio kodas: 3512