- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
351203 - Informacinių ir ryšių technologijų pagalbos tarnybos technikas
Palaiko ir sprendžia su informacinių ir ryšių technologijomis (IRT) susijusias problemas, kurias patiria organizacijos darbuotojai ar klientai.
Pagrindinės užduotys
• teikia techninę pagalbą kompiuteriams, programinei įrangai, spausdintuvams ir kitoms IRT priemonėms, juos remontuoja;
• atlieka diagnostiką ir sprendžia su tinklais, operacinių sistemų, duomenų saugumu, e. paštu ir kitomis IRT priemonėmis susijusias problemas;
• teikia mokymus organizacijos darbuotojams, kad jie galėtų sėkmingai naudoti IRT priemones;
• registruoja ir seka techninius sutarčių reikalavimus, problemų sprendimo laikus ir ataskaitas;
• spręsdamas su IRT priemonėmis susijusias problemas, bendrauja su klientais ar darbuotojais, kad būtų užtikrintas geras klientų aptarnavimas.
Būdingos kompetencijos
• įrengti įvairias IRT sistemas ir įrangą;
• veiksmingai naudoti IRT infrastruktūrą;
• turėti techninių įgūdžių, susijusių su IRT priemonėmis ir jų remontu;
• atpažinti ir išspręsti IRT trikties problemas;
• bendrauti ir bendradarbiauti su klientais;
• turėti saugumo problemų sprendimo ir prevencijos žinių.