- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
351290 - Kiti pagalbos informacinių ir ryšių technologijų sistemų naudotojams technikai
Kiti pagalbos informacinių ir ryšių technologijų naudotojams technikai, kurie nėra išvardyti 3512 pogrupyje „Pagalbos informacinių ir ryšių technologijų sistemų naudotojams technikai“ ir kurie tiesiogiai ar telefonu, elektroniniu paštu ar kitomis elektroninėmis priemonėmis naudotojams teikia techninę pagalbą, įskaitant programinės, aparatinės, kompiuterinės, išorinės įrangos, tinklų, duomenų bazių ir interneto gedimų ir problemų nustatymą.
Pagrindinės užduotys
• rengia IRT saugumo politikos ir procedūrų įgyvendinimą organizacijoje, kad būtų užtikrintas informacijos ir duomenų saugumas;
• patikrina duomenų saugumą ir vertina riziką, kad būtų nustatytos pažeidžiamos sistemos ir taikomi tinkami apsaugos mechanizmai;
• užtikrina duomenų tvarkymo taisyklių laikymąsi, kad būtų išvengta duomenų praradimo, sugadinimo ar klastojimo; • atlieka IRT saugumo incidentų tyrimus ir rengia ataskaitas, kad būtų identifikuoti ir nutraukti potencialūs saugumo pažeidimai;
• nuolat stebi ir valdo IRT infrastruktūrą, kad būtų užtikrinta, kad organizacijos IRT sistemų apsauga būtų nuolat atnaujinama ir patobulinta;
• rengia ir organizuoja IRT saugumo mokymus darbuotojams, kad būtų užtikrintas informacijos saugumo sąmoningumas ir saugumo kultūros skatinimas organizacijoje.
Būdingos kompetencijos
• įdiegti įvairias IRT sistemas ir įrangą;
• veiksmingai naudoti IRT infrastruktūrą;
• atlikti įsilaužimo testus ir įvertinti pažeidžiamumus;
• atpažinti ir išspręsti IRT trikties problemas;
• bendrauti ir bendradarbiauti su klientais;
• turėti saugumo problemų sprendimo ir prevencijos žinių.