- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
962101 - Viešbučio pasiuntinukas
Atsako už viešbučio darbuotojų pranešimų pristatymą bei perdavimą viešbučio svečiams ir už viešbučio svečių pranešimų pristatymą bei perdavimą viešbučio darbuotojams. Užtikrina, kad viešbučio veikla vyktų sklandžiai. Teikia informaciją viešbučio svečiams.
Pagrindinės užduotys
• perduoda viešbučio darbuotojų pranešimus ir laiškus viešbučio svečiams ir viešbučio svečių pranešimus ir laiškus viešbučio darbuotojams;
• pasiūlo svečiams reklaminių bukletų, pvz., turistinę informaciją ir maršrutus;
• pasiūlo ir pristato viešbučio produktus ir paslaugas, tokius kaip masažai, kavinės ar viešbučio ekskursijos;
• vykdo svečių pageidavimus, pvz., užsako taksi, rezervuoja restoraną ar išsiunčia siuntinį;
• palaiko tvarką ir švarą viešbučio erdvėse, pvz., šluoja grindis arba sutvarko kėdes ir stalus;
• padeda kitiems viešbučio darbuotojams, jei reikia, kaip antai pasiimti papildomus raktus iš administratoriaus ar sureguliuoti kambarių temperatūrą.
Būdingos kompetencijos
• bendrauti su svečiais ir viešbučio darbuotojais;
• vykdyti svečių pageidavimus;
• greitai ir efektyviai reaguoti į iškilusius sunkumus;
• suteikti visą reikiamą informaciją viešbučio svečiams ir darbuotojams;
• padėti kitiems viešbučio darbuotojams.