- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
3343
- Administratoriai
Administratoriai atlieka ryšių palaikymo, koordinavimo ir organizavimo užduotis teikdami pagalbą vadovams bei specialistams ir (arba) rengia laiškus, ataskaitas ir procesinių veiksmų įrašus, kitus specialius dokumentus. Atliekamos užduotys:
(a) administracinio susirašinėjimo ir protokolų rengimas;
(b) galutinių terminų ir jų pratęsimo išsiaiškinimas, siūlymas ir stebėsena;
(c) prašymų organizuoti posėdį tikrinimas, posėdžių ir kelionių laiko nustatymas ir organizavimas;
(d) pagalba sudarant biudžetą, stebint išlaidas, rengiant sutarčių projektus ir nurodymus pirkti ar įsigyti;
(e) ryšių su kitais darbuotojais palaikymas įvairiais su organizacijos veikla susijusiais klausimais;
(f) dalykinių ar techninių laiškų rašymas ar atsakymų į juos rengimas ir kitas panašus susirašinėjimas;
(g) žodinių pareiškimų vykdant procesinius veiksmus teisėkūros posėdžiuose, teismuose ar panašiose vietose protokolavimas stenografavimo ar kita specialia įranga;
(h) pagalbinių raštinės darbuotojų darbo priežiūra.