- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
3412
- Jaunesnieji socialiniai darbuotojai
Jaunesnieji socialiniai darbuotojai administruoja ir įgyvendina socialinės paramos programas ir teikia visuomenines paslaugas, padeda klientams spręsti asmenines ir socialines problemas. Atliekamos užduotys:(a) informacijos apie klientų poreikius rinkimas ir jų įgūdžių, privalumų ir trūkumų vertinimas; (b) pagalba asmenims, turintiems negalią, ar senyvo amžiaus žmonėms, kad jiems būtų teikiamos paslaugos ir jie galėtų aktyviau dalyvauti visuomeniniame gyvenime;(c) pagalba klientams supažindinant juos su galimybėmis ir sudarant veiksmų planus, kartu teikiant visą reikiamą paramą ir pagalbą;(d) pagalba klientams nustatant galimybę pasinaudoti ir naudojantis visuomeniniais ištekliais, įskaitant teisinę, medicinos ir finansinę pagalbą, būstą, darbą, transportą, pagalbą persikraustant, dienos priežiūros ir kitas nukreipimo paslaugas;(e) klientų neįgaliesiems skirtuose namuose ir laisvės atėmimo įstaigose konsultavimas, jų veiklos priežiūra ir pagalba planuojant paleidimą prieš terminą ir jam suėjus;(f) dalyvavimas atrenkant ir įtraukiant klientus į atitinkamas programas; (g) įsikišimas krizių metu ir prieglobsčio paslaugų teikimas kritiniais atvejais;(h) savarankiškumo įgūdžių seminarų, priklausomybių gydymo programų, elgesio valdymo programų, jaunimo paslaugų programų ir kitų visuomeninių ir socialinių paslaugų programų įgyvendinimas prižiūrint socialinio darbo ar sveikatos specialistams;(i) pagalba vertinant įsikišimo ir programų veiksmingumą, stebint klientų pažangą ir teikiant apie ją ataskaitas;(j) ryšių su kitomis socialinių paslaugų tarnybomis, mokyklomis ir su klientais dirbančiais sveikatos priežiūros paslaugų teikėjais palaikymas, siekiant teikti informaciją ir gauti atsiliepimus apie bendrą klientų padėtį ir pažangą.